Tak mimořádně rychlou a ochotnou reakci zákaznického centra svého mobilního operátora jsem nejspíš ještě nezažil. Nic není nemožné: dokonce ani okamžitý milý telefonát zpět s ujištěním, že smlouva končící v listopadu může být prodloužena hned během pár minut, samozřejmě již za těch nejvýhodnějších podmínek na trhu - tedy úplně stejných, jaké nabízí konkurence.
A netrvalo to vlastně ani moc dlouho, vlastně necelých sedmnáct let, co si Češi užívali své oblíbené lahůdky: přinejlepším průměrných služeb za naprosto přemrštěné ceny.
Přinesli jsme vám dobro. A účet
Ačkoliv docela upřímně nemám rád hluboké soudy o "národní povaze", jednoho bych se s dovolením hned dopustil: Češi nepochybně patří mezi nejvděčnější zákazníky široko daleko. Kdysi, někdy tak před dvaceti lety, si nechali namluvit, že levné fastfoody, kam v zahraničí zamíříte jen v momentě opravdu nesnesitelné nutnosti, jsou ve skutečnosti restaurace minimálně střední třídy. A že je opravdu normální zaplatit za uschlou housku s karbanátkem a pár divných "hranolek" usmažených na přepáleném tuku stovku - a s náhražkou koly z postmixu sto čtyřicet. Z toho už sice vyrostli, ale místo junk foodu převzali "luxusní" řetězce s kávou v kelímku.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Nově všechny články v audioverzi