Až budou volební stratégové přemýšlet, jaké si vzít ponaučení z posledních voleb, možná by si mohli položit otázku: Jaké byly vlastně nejúspěšnější momenty kampaně 2010? Možná že dospějí k překvapivé odpovědi: Klip "Přemluv bábu" za pár tisíc korun a "kroužkovací" akce Defenestrace 2010, která stála ještě míň a díky níž například v končící sněmovně chyběl Ivan Langer a zasedl v ní naopak Jan Florián. (ODS je za to doteď vděčná.)A ať už si o obou počinech myslíme své, možná by to někoho ve štábech mohlo přivést k převratné myšlence: Nevyhazujeme náhodou peníze zbytečně?
Někteří to snad pochopili už dávno. Sociální demokraté před třemi lety dosáhli patrně českého rekordu v ceně za jeden hlas. Tedy maximální ceny, abychom si rozuměli. Jejich tehdejší kampaň byla do detailu propracovaná, až monstrózní, v zásadě jí nechybělo téměř nic - jen tedy výsledek.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Nově všechny články v audioverzi