Úkolem dobrého public relations je budování vztahů s veřejností. Chybou pana Ovčáčka je, že nebuduje vztahy, ale příkopy. Byl-li by Jiří Ovčáček mluvčím politické strany nebo řekněme odborů, bylo by jeho neustálé vymezování vůči části veřejnosti pochopitelné. V jeho pozici však rozhodně není profesně správné. Je tiskovým mluvčím prezidenta republiky, který je prezidentem všech bez rozdílu. Podobně jako se jinak může chovat mluvčí ČSSD a mluvčí vlády ČR. Mimochodem, znáte jeho jméno?

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se