Ve snaze být co nejblíže svému obecenstvu, poskytovat mu právě ty informace, které potřebuje, zkoušejí média různé cesty. Z opakovaných průzkumů při tom opět a znovu vyplývá, že obecenstvo velmi oceňuje praktické a už užitné zprávy ze svého nejbližšího okolí.

Proto celostátní velké deníky nabízejí místní přílohy, televize regionální magazíny, internetové stránky detailně zaměřené poradny. A proto před lety vznikly projekty takzvaných hyperlokálních médií, tedy novin nebo třeba internetových portálů, kde se princip místního zpravodajství propojuje s tím, že sami čtenáři se stávají jeho spolutvůrci. Jenže zpravodajský provoz i tak vždy něco stojí, tento koncept často ztroskotává na slabých příjmech z inzerce, a hyperlokální média jsou tak zatím trochu přeceněnou teorií nežli praktickým směrem budoucnosti médií.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se