Předvolební čas poskytuje mimo jiné také přehled témat, na která společnost slyší. Nebo to alespoň předpokládají (občas mylně) tvůrci kampaní. Před dvěma lety jsme si tak připomněli, že sudetští Němci jsou problémem takřka 70 let od jejich vyhnání – Bílá hora jako téma stále čeká. Letošním „hitem“ jsou lidé bez domova. Nepřekvapivě nečelíme smrští nápadů, jak lidem v nouzi pomoci, ale kam je schovat, vyhnat, jak je segregovat od slušných a dobrých lidí.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se