- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Nově všechny články v audioverzi
Hlas znalce: Pokud Praha zavede mýto, musí vybrané peníze jít na lepší MHD
[name_short]
[notes.note_1]
[notes.note_2]
[name]
[notes.note_1]
[email]
Přihlášený uživatel
[number]
Platnost do: [valid.month]/[valid.year]
Možnost kdykoliv zrušit
Upozornění 2 dny před automatickou obnovou předplatného
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje předplatné i na delší období a tištěné vydání.
Jste přihlášený
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
ROZHOVOR Podle děkana dopravní fakulty ČVUT pomůže městům od aut nejen mýtné, ale také záchytná parkoviště, obchvaty a kvalitní veřejná doprava.
Zbývá vám ještě 95 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
Máte již předplatné?
Přihlásit se
Související články
Hlavní město chce po vzoru Londýna odradit řidiče od cesty autem do centra.
21. 10. 2009 ▪ 5 min. čtení
Mýto bude v Praze za pět let, miliony polyká už teď
Hlavní město chce po vzoru Londýna odradit řidiče od cesty autem do centra.
21. 10. 2009 ▪ 5 min. čtení
Mýto, olympiáda nebo internet zdarma. Praha vyhazuje desítky milionů korun
O některých mamutích projektech nemají detailní přehled ani pražští zastupitelé.
13. 8. 2009 ▪ 3 min. čtení
Téma: doprava a logistika
Evropané si myslí, že Evropa je stále silná. To už ale neplatí, centra obchodu jsou jinde
Přeprava a skladování zboží je jedním z hlavních indikátorů, jak se daří ekonomice. Petr Škoda, generální ředitel logistické firmy Jusda Europe, která patří do velkého tchajwanského koncernu Foxconn, má jasno – Evropě ujíždí vlak. Jeho firma...
Rozhovor
21. 4. 2024 ▪ 9 min. čtení
Objemy zboží klesají a nájmy skladů skokově zdražily. Hrozí odchod firem do Polska, říká šéf DHL Supply Chain
2. 4. 2024 ▪ 10 min. čtení
Jak ze zapadlých koutů do centra? Linkové dopravě pomohou mikrobusy na objednávku, věří start-up Citya
12. 1. 2024 ▪ 6 min. čtení
Skandál na polské železnici. Firma Newag stojí podle hackerů za poruchami svých vlaků v depech konkurentů
7. 12. 2023 ▪ 4 min. čtení
Téma: doprava a logistika
Evropané si myslí, že Evropa je stále silná. To už ale neplatí, centra obchodu jsou jinde
Přeprava a skladování zboží je jedním z hlavních indikátorů, jak se daří ekonomice. Petr Škoda, generální ředitel logistické firmy Jusda Europe, která patří do velkého tchajwanského koncernu Foxconn, má jasno – Evropě ujíždí vlak. Jeho firma...
Rozhovor
21. 4. 2024 ▪ 9 min. čtení
Objemy zboží klesají a nájmy skladů skokově zdražily. Hrozí odchod firem do Polska, říká šéf DHL Supply Chain
2. 4. 2024 ▪ 10 min. čtení
Jak ze zapadlých koutů do centra? Linkové dopravě pomohou mikrobusy na objednávku, věří start-up Citya
12. 1. 2024 ▪ 6 min. čtení
Skandál na polské železnici. Firma Newag stojí podle hackerů za poruchami svých vlaků v depech konkurentů
7. 12. 2023 ▪ 4 min. čtení
Vybíráme z HN
Vstávat a cvičit, nebo počkat na večer? Nová studie zkoumala, kdy je sportování nejzdravější
Ráno, nebo večer? Tohle dilema řeší rekreační sportovci i lékaři zkoumající zdravotní přínosy sportu. Tongyu Ma z Hong Kong Polytechnic...
19. 4. 2024 ▪ 2 min. čtení
Ministerstva mají doložit, k čemu si vydržují výzkumáky. První dva jsou před sloučením
Dvě instituce pod ministerstvem práce mají podobná jména a zabývají se i podobnou oblastí. Výzkumný ústav bezpečnosti práce a Výzkumný ústav...
24. 4. 2024 ▪ 5 min. čtení
Penzijní problém snad naposledy a „polopatě“
S diskusemi o reformách penzijního systému má Česko dlouholeté zkušenosti. S jejich realizací v podstatě pouze jednu, která navíc dopadla...
24. 4. 2024 ▪ 2 min. čtení
Ranní brífink
Povinný druhý pilíř je nejnebezpečnější formou spoření. Peníze si vždycky může přivlastnit stát
Penze, důchodová reforma i nový zákoník práce, který mimo jiné navrhuje zjednodušení propouštění i nabírání či úpravu rodičovské dovolené....
24. 4. 2024 ▪ 15:09 min.