Před rokem touto dobou finišovala sněmovní kampaň. Těžko na ni zapomenout, zvlášť na tu v podání ČSSD: ledové plochy na bruslení, koncerty Elánu a Scorpions, pódia prohýbající se pod Michalem Davidem, Kateřinou Brožovou, Petrem Mukem či italským zpěvákem Drupim, stovky tisíc růží, pivo a párky zdarma, billboardy u každé cesty. (Záběry z kampaně ČSSD najdete v záložce Video) 

Jak se nyní podařilo HN zjistit, to všechno pořídil hlavní volební manažer strany Jaroslav Tvrdík mnohem levněji, než se soudilo. Centrální kampaň, pod niž spadaly právě mítinky, drtivá většina inzerce, venkovní a internetové reklamy, stála ČSSD "jen" 126 milionů. korun. Vyplývá to ze zprávy o stranickém rozpočtu.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se