"My guerillu chápeme jako cokoliv, co je v duchu našeho hesla: Nebereme zajatce, střílíme, až když vidíme bělmo svých zákazníků,“ vysvětluje Filip Humplík, majitel agentury Clubmark, která se na guerillu specializuje. Zároveň potvrzuje, že guerilla marketing zažívá v posledních letech navzdory jistému útlumu zlaté časy.

"Guerilla je takový punkrock. Nejdřív nás všichni odmítali, ve firmách si klepali na čelo, když jsme jim guerillové akce nabízeli, a pak se to pomalu změnilo natolik, až se z toho stal mainstream a chtějí to všichni,“ vysvětluje Humplík. Proto také navzdory tomu, že guerilla marketing na začátku vznikl jako nástroj malých a chudých pro boj s obry a nadnárodními korporacemi, je dnes přirozenou součástí propagace velkých firem, často s dominantním postavením na trhu.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se