Twitter (kdo, co) koupil Posterous (koho, co) a není jasné, co to přinese (komu, čemu). Posterous je minimalistická blogovací služba s hezkým designem a donedávna bez jediného výrazného nápadu. Pak jeden dostali a ten je zničil: dodali svému systému, jak se pěkně říká, sociální dimenzi.

Vsadili na to, že oblíbenou zábavou lidí, kteří píšou blogy, je číst blogy jiných lidí. To je omyl: oblíbenou zábavou lidí, kteří píšou blogy, je psát blogy. Není žádná blogosféra, je jen spousta osamělých grafomanů.

Posterous je směs neexistujícího obchodního modelu s dobrým kódem a s neznalostí zákazníka. A Twitter, který sám nemá obchodního modelu zrovna na rozdávání, nám časem předvede, jak to vlastně myslel.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se