Kdo riskuje, může se přepočítat. Případný zisk ovšem bývá o to větší. O mediálním byznyse to platí také. Londýnský deník The Guardian patří k nejodvážnějším a možná také k nejprozřetelnějším průkopníkům nových žurnalistických modelů ve světě, kdy se média posledních několik let snaží přizpůsobit nejdříve nástupu internetu a následně mobilních zařízení.
Minulý rok The Guardian oznámil "digital first strategy", v rámci které chce provozní prostředky přednostně věnovat do svého webového zpravodajství. Tištěné noviny, na které si podle průzkumů většina čtenářů udělá čas až večer, by se měly více věnovat analytickým a názorovým článkům. A možná s výhledem, že se deník změní v týdeník.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Týden v komentářích HN
Máte zájem o informace v širších souvislostech?
Zadejte Vaši e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr komentářů, které se během týdne objevily na stránkách Hospodářských novin. Těšit se můžete na komentáře Petra Honzejka, předního ekonoma Tomáše Sedláčka, kardiologa Josefa Veselky a dalších. Výběr pro vás připravuje šéfeditor iHNed.cz Jan Kubita.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru