O čem by se mělo psát, ale nepíše?
Které důležité téma česká média opomíjejí?
Kulturu - kulturou ale nemyslím hodnocení televizních pořadů či koncepcí, nýbrž větší a hlubší prostor pro recenze knih, výstav, divadel.
Média jsou povětšinou nekonzistentní a populistická. Chybí kontinuita, sledování témat. A pak - dobré příklady. Není vše jen špína a kal.
Obamovo ukončení války proti drogám, kterou nastartoval Nixon v roce 1971:http://www.whitehouse.gov/sites/default/files/ondcp/2012_ndcs.pdf
Jako všechna západní média i ta naše takříkajíc "chtějí vidět krev" a popásají se řekněme na požáru školky, na školce fungující ne.
Mám pocit, že o nové duchovnosti, nesvázané ale žádnými církvemi a dogmaty. To je nový fenomén, který je čím dál rozšířenější a důležitější.
Postrádám positivní povznášející informace a příklady. Nechci jen negativní zprávy s palcovými bulvárními titulky.
V této době zvlášť mi chybí reflexe ústavních sociálních práv (Hlava IV. Listiny) a jejich závažného porušování státem.
Kdyby se premiéře opery či symfonie věnovala stejná péče jako tlachům kdejakého šíbra z politiky, měli bychom právo nazývat se civilizací.
Zdá se mi, že česká média rezignovala na pokusy popisovat obyčejnosti. Třeba taková soudnička! A řeční jen mluvící panáci, co odpoví na vše.
Chybí hlubší a přesnější zpravodajství, vlastní témata a schopnost hledat to, co nás spojuje.
Nevím, o čem by měli psát více. O čem ale měli psát méně jsou lidi pochybných lidských a odborných kvalit, mylně nazývaných elitami.
V českých mediích mi chybí především novináři. Pokud by tam byli, téma by si našli
Už by se konečně mohlo začít o česko německých vztazích
Už by se konečně mohlo začít o česko německých vztazích
Související
Newsletter
Týden v komentářích HN
Máte zájem o informace v širších souvislostech?
Zadejte Vaši e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr komentářů, které se během týdne objevily na stránkách Hospodářských novin. Těšit se můžete na komentáře Petra Honzejka, předního ekonoma Tomáše Sedláčka, kardiologa Josefa Veselky a dalších. Výběr pro vás připravuje šéfeditor iHNed.cz Jan Kubita.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru