Nový dětský kanál České televize možná potěší malé diváky, rozhodně však neudělá radost televizím, které dnes děti baví. Kanál, který chystá generální ředitel ČT Petr Dvořák spustit už v první polovině příštího roku, totiž odčerpá značnou část současných diváků a tím sníží i jejich reklamní příjmy. Příchod nového, na nejmenší diváky zaměřeného kanálu pak bude již velmi nepravděpodobný.

V současnosti funguje v Česku desítka dětských kanálů, převážně na placených kabelových televizích. A část jejich příjmů tvoří právě reklama, zaměřená na nejmenší. "I když ČT nestáhne reklamu přímo, vezme komerčním kanálům televizní diváky,“ říká prezident asociace českých reklamních agentur Pavel Brabec ze společnosti CommOnline.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se