Když deník v září 1982 vstoupil na americký trh, byla to revoluce. Oč kratší a stručnější byly texty článků, o to chytlavější byly jejich titulky a o to výraznější byla barevná grafická a obrazová výbava listu. Okolní svět tištěných médií nebral deník USA Today vážně, kritici list překřtili na "McPaper".

Televize na papíře

List USA Today byl ale úspěšný a ze zpětného pohledu je zřejmé, že ovlivnil vývoj celé tiskové branže. Za ohlasem listu, který byl v jednu chvíli s nákladem 5 milionů výtisků největším americkým deníkem, byla i chytrá distribuce, USA Today se stal nezbytnou výbavou amerických hotelů a letišť, kde se zadarmo rozdával ke snídani nebo k nástupu do letadla. Pro čtenáře v pohybu, který nemá času nazbyt. A přesně tím USA Today už obecně předznamenal novou dobu, kdy publikum už nechce tolik "písmenek", ale stručnou, přehlednou informaci. Barvu, obraz, jednoduše zpracovaná čísla.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se