Prodeje lihovin v obchodech jsou stále nižší než před prohibicí, trh s tvrdým alkoholem se ze zákazu vzpamatovává jen pomalu. Vyplývá to z ankety mezi likérkami a obchodníky. Zákazníci dávají přednost značkovému alkoholu.

Prodeje lihovin v obchodním řetězci Tesco jsou nyní o 15 procent nižší než před prohibicí. Řetězec tento víkend prodeje lihovin podpoří slevovou akcí. "Zákazníci jsou zatím opatrnější a upřednostňují nákup značkového alkoholu," dodal mediální zástupce Intersparu Aleš Langr.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se