Firmy potřebují kvalitní data, aby mohly dál rozvíjet své podnikání, vztahy s klienty, správně řešit nastalé situace, analyzovat efektivnost aktivit a zabraňovat nežádaným situacím. Nutné je data sbírat v potřebném detailu a zároveň být schopen, je správně vyhodnotit. Při vyhodnocování dat je nezbytné brát v úvahu kontext, zda je v době jejich sběru neovlivnila nějaká mimořádná událost, jako například sezónní prodeje. O Vánocích budou obraty obchodů mnohem vyšší než v letním období, kdy jsou lidé na dovolených. Proto je potřeba při interpretaci dat mít také správné informace o tom, kdy a za jakých okolností byla data získána a znát velmi dobře okolní podmínky. To může zásadním způsobem změnit výsledek a ovlivnit tak i finální rozhodování jak o dalším směřování společnosti, tak i o parciálních změnách v procesech.

Zbývá vám ještě 60 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se