Agentura CzechTourism spouští v dubnu novou kampaň, díky které che přitáhnout do Česka movitější klientelu. Motto kampaně je "Česko je zemí neobyčejných příběhů, které stojí za to vyprávět a prožívat". CzechTourism to dnes uvedl v tiskové zprávě. Agentura o tom informovala v tiskové zprávě.

„Změnit vnímání není jednoduchý ani rychlý proces. Věříme ale, že se Česko díky svému výjimečnému kulturnímu potenciálu podaří dostat na ‚must-see list‘ budoucích návštěvníků,“ vysvětluje generální ředitel agentury CzechTourism Rostislav Vondruška.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se