Vítejte na portálu pro malé a střední firmy

Právě jste na portálu ProByznys.info, který přináší obsah a praktické nástroje malým a středním firmám i drobným živnostníkům.

Společenská odpovědnost (CSR) je v Česku stále na okraji současných společenských zájmů. V hlavní míře společnosti část svého zisku uvolňují zpět do místní komunity formou dárcovství nebo dobrovolnických či charitativních programů. K udržitelnému rozvoji, který by vytvořil vzájemnou hodnotu jak pro firmu, tak pro společnost, to má daleko.

Pro generaci lidí právě vstupujících na pracovní trh je společensky odpovědné chování firmy často jedním z rozhodujících kritérií při výběru zaměstnavatele. Kvalita programu CSR a možnost se do něj zapojit patří mezi očekávané zaměstnanecké benefity.

Společnosti, kde CSR je součástí celkové firemní strategie, mají její koncept detailně rozpracovaný a provázaný s firemními hodnotami a interními a externími procesy.

Proč by pro vás mělo být odpovědné chování vůči společnosti důležité a do kterých oblastí firemní kultury by mělo směřovat, vás seznámíme v následujícím článku.

Zbývá vám ještě 50 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se