"Tak co, pane Stropnický, má to smysl, o co se tu snažíme?" ptá se Andrej Babiš svého kolegy z hnutí ANO. Oba sedí na lavičce a na hřišti před nimi běhají děti.

Stropnický odpovídá, že když lidem a hlavně dětem začnou zářit oči, pozná se, že to dělají dobře.

Podle marketingového experta Jana Binara z McCann Erickson je klip odlišný od konkurence. Také obsazení ve složení známý herec a miliardář prý zaujme. Ale děj je prý banální, bez dramatu či vizuálně zajímavého prvku.

Spot podle Binara působí dokonce násilně až vyděračsky. "Pro inteligentnější část obyvatel je vydírání lepší budoucností dětí nevkusné a je to jen levný marketingový trik. Pro ty, kteří upřednostňují jednodušší sdělení, je to příliš zaměřené na budoucnost. Oni se chtějí mít dobře tady a teď," říká odborník.

Zbývá vám ještě 95 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se