Z billboardového pralesa, v který strany proměnily hlavní město, mizí obří tvář primátora Tomáše Hudečka se sdělením: Vracíme vám Prahu. Kdo chce takto ulevit zamořenému veřejnému prostoru? Žádný dobroděj. To se jen firma BigBoard mstí primátorovi za vyhlášku omezující velikost billboardů na šest metrů čtverečních.
Podle BigBoardu poškodil magistrát svým omezením investici firmy o stovky milionů. To jistě. Ale poškozením investic reklamních firem je i úplné odstranění billboardů z okolí dálnic a silnic první třídy, které má platit od roku 2017. Veřejný zájem na bezpečnosti dopravy zde konečně převážil nad zájmem komerčním. V čem je ale nebezpečnější billboard na silnici první třídy než na pražské Jižní spojce?
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Týden v komentářích HN
Máte zájem o informace v širších souvislostech?
Každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr komentářů, které se během týdne objevily v Hospodářských novinách. Těšit se můžete na texty Petra Honzejka, předního ekonoma Tomáše Sedláčka, kardiologa Josefa Veselky a dalších. Výběr pro vás připravuje Jan Kubita.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru