Zabere nakonec antihudečkovská kampaň billboardistů? Zatím to vypadá, že spíše ne. TOP 09 je stále favoritem pražských voleb a ani Hudeček sám si mezi kandidáty na primátora nevede zle. Je otázkou, proč nejpropracovanější negativní kampaň v historii české komunální politiky funguje méně, než její organizátoři a sponzoři čekali.

Jednou z možných odpovědí je, že Pražané tuší, že se pravdy ve sporu Hudeček versus BigBoard nedoberou. Mohou sice zauvažovat, zda primátor nešel při sepisování stavebních předpisů záměrně na ruku developerům a konkurenci BigBoardu, firmě JCDecaux, zároveň je ale nemůže nenapadnout varianta, že jde o účelovou pomluvu.

Pokus o řešení hádanky nakonec zřejmě většina voličů vzdá a bude se rozhodovat podle jiných témat. Přesto snažení billboardistů nemusí být nakonec zcela bez efektu.

Zatím jste si přečetli 70 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Týden v komentářích HN

Máte zájem o informace v širších souvislostech?

Zadejte Vaši e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr komentářů, které se během týdne objevily na stránkách Hospodářských novin. Těšit se můžete na komentáře Petra Honzejka, předního ekonoma Tomáše Sedláčka, kardiologa Josefa Veselky a dalších. Výběr pro vás připravuje šéfeditor iHNed.cz Jan Kubita.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru