Televizory jsou jedním z nejdůležitějších artiklů průmyslu spotřební elektroniky, trh s nimi ale příliš neroste. V loňském roce objem prodejů povyrostl o jedno procento díky opatrnému zájmu o velké televizory s UltraHD rozlišením, které přináší 4x jemnější obraz než přístroje s vysokým (HD) rozlišením.

Letos má vedle vzestupu prodejů UltraHD televizí přinést oživení také růst průměrné velikosti prodaného televizoru na 43 palců ve Spojených státech a na 40 palců (zhruba 102 centimetrů) globálně.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se