Manažeři velkých korporací často čelí otázce, proč investují do oblastí, které přímo konkurují jejich vlastnímu byznysu. Osobně tu otázku považuji za trošku nesmyslnou. Je to, jako byste se ptali na to, proč vyhledáváte a zaměstnáváte ty nejlepší talenty na trhu, takové, které po čase a získaných zkušenostech mohou být vaší přímou konkurencí. Sázet na to nejlepší, byť v zárodku, se vždy vyplatí. Firma roste jen tehdy, když se nebojí rozumně riskovat a zkusit i slepou uličku, hodnota dobrého manažera se zvyšuje, když dokáže dát příležitost těm nejlepším. Musí o nich ale vědět, sledovat, co se děje na trhu, kde, kdo či co zajímavého roste.

V článku se dále dozvíte

  • Nové technologie povedou k větší soběstačnosti domácností, ale i firem ve výrobě elektřiny.
  • To je něco, s čím se velké energetické firmy musí poprat. Podobně jako si například automobilky budou muset zvyknout na carsharing a telekomunikační operátoři na to, že existuje WhatsApp nebo Skype.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.

Týden v komentářích HN

Máte zájem o informace v širších souvislostech?

Zadejte Vaši e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr komentářů, které se během týdne objevily na stránkách Hospodářských novin. Těšit se můžete na komentáře Petra Honzejka, předního ekonoma Tomáše Sedláčka, kardiologa Josefa Veselky a dalších.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE.
Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru