Znáte tři největší nepřátele Čechů? Podle sociálních sítí jsou to uprchlíci, Norové a… Mondelez. Nadnárodní firma, která vlastní značku Opavia, si dovolila změnit výrobu piškotů. Nenápadné kulaté cukroví se okamžitě stalo předmětem živelných diskusí, které se s takovou razancí dosud vedly nejspíš jenom o pivě.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Jan Tuna se se svou nezaměnitelně vynervovanou dikcí pustil do firmy Mondelez.
  • Hříchem je přesun výroby piškotů do Polska a změna jejich tvaru.
  • Když globální firma podcení sílu nových médií, může učebnicově prohrát bitvu s jedním jediným novinářem.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.

Týden v komentářích HN

Máte zájem o informace v širších souvislostech?

Zadejte Vaši e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr komentářů, které se během týdne objevily na stránkách Hospodářských novin. Těšit se můžete na komentáře Petra Honzejka, předního ekonoma Tomáše Sedláčka, kardiologa Josefa Veselky a dalších.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru