Datartu bude letos pětadvacet a je v dobré kondici. Není to ale sličná nevěsta na vdávání, respektive na prodej, zdůrazňuje jeho generální ředitel Pavel Bádal. Tuzemská síť obchodů s elektronikou a spotřebním zbožím v posledním finančním roce 2014/2015 po letech ztrát ukázala, že umí vydělávat, a vrátila se do černých čísel.

Stalo se tak ani ne po roce, co se firma "rozvedla" s nadnárodní skupinou Darty a Bádal se spoluzakladateli si ji koupili zpět spolu s dalšími českými investory. "Jen všemu vracíme parametry selského rozumu," říká Bádal.

Zbývá vám ještě 95 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se