Někdy na jaře jsem si rozepsal sloupek o tom, jak je Evropská unie marketingově impotentní. Nahodil jsem si do souboru pár poznámek, ale pak jsem to nedopsal. Netušil jsem, že se mi to téma teď vrátí s takovou intenzitou.

Evropská unie, a teď záměrně sklouzávám ke klišé “my a oni (tam v Bruselu)”, naprosto fatálně selhává v jedné věci: ona nedokáže lidem vysvětlit, k čemu je užitečná, takovým jazykem, jakému lid rozumí. Marketingově řečeno: nedokáže prodat sebe jako produkt.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se