Propracované informační a rešeršní systémy, on-line advokacie, služby šité na míru a celkově více byznysové pojetí jsou nepřehlédnutelné aspekty moderního poskytování právních služeb. Přesto nejdůležitější inovací, kterou by advokátní kanceláře měly rozvíjet, je větší otevřenost ke klientům a zaměstnancům, tedy něco, co se v ostatních sférách podnikání postupně stává normou a jednou ze základních charakteristik takzvaných "vědomých" společností. Co se pod tímto označením skrývá? A co taková vědomá právní firma, respektive advokát, nikdy nedělá?

Takový advokát například neříká klientovi, že ho na soudě "výborně znají", a proto jeho kauza dopadne s velkou pravděpodobností dobře. Aby mu pak po prohře vysvětloval, že advokáty protistrany "znali" zřejmě lépe.

...

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé. Děkujeme za vaši přízeň.
Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá. Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.
Předplatit od 199 Kč / měsíc
Máte již předplatné?