Máme tu nový volební model CVVM a slovy soutěžícího z neprávem pozapomenuté reality show VyVolení Petra Zvěřiny je to teda fičák. Hlavně pro Miroslava Kalouska, jehož TOP 09 by s predikovaným ziskem 4,4 procenta vyfičela ze sněmovny a posléze i z celé české politické krajiny. Celkově to nyní vypadá takto:

Ovšem pozor, zachovejte klid, u Kalousků i jinde! Raději neotvírat lahve ani na žal, ani na radost, kteréžto pokušení by se mohlo týkat třeba pirátů, již se poprvé přehoupli přes kýžených pět procent nutných pro vstup do sněmovny. Máme tady totiž také k prostudování neprávem pozapomenutý průzkum téže agentury provedený měsíc před volbami v roce 2013. A po jeho zhlédnutí asi vystřízliví i ten, kdo si eventuálně už přihnul. CVVM to tehdy vidělo takto:

 

V článku se dále dozvíte

  • Poslední předvolební model je plný překvapení.
  • Podobný model jsme však mohli vidět i před volbami roku 2013.
  • Nevyšlo z něho téměř nic, a nikdo tak nemůže zaručit, že se historie nebude opakovat.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.

Týden v komentářích HN

Máte zájem o informace v širších souvislostech?

Zadejte Vaši e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr komentářů, které se během týdne objevily na stránkách Hospodářských novin. Těšit se můžete na komentáře Petra Honzejka, předního ekonoma Tomáše Sedláčka, kardiologa Josefa Veselky a dalších.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE.
Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru