Andrej Babiš přišel se zajímavým tvrzením. Jeho ANO prý v poslední době ztrácí voliče a agentury, které odhadují zisk kolem 30 procent, se prý pletou. "Třicet procent nevím, kde vzala ta agentura. My máme podstatně míň. Máme kolem 22, 24 procent, si myslíme my," prohlásil Babiš v rozhovoru pro Novinky.cz.

Copak se děje? Proč ta náhlá skromnost? Či snad pán Čapího hnízda propadl defétismu? Kdepak. Je to jen ukázka chytré a kreativní práce s daty.

V článku se dále dozvíte

  • Andrej Babiš se tváří, že je slabší, než je - a je to chytrá taktika.
  • Piráti jdou po protestních voličích a zřejmě se nezastaví před ničím.
  • Nejujetější billboard má zatím ústecká ČSSD.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.

Týden v komentářích HN

Máte zájem o informace v širších souvislostech?

Zadejte Vaši e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr komentářů, které se během týdne objevily na stránkách Hospodářských novin. Těšit se můžete na komentáře Petra Honzejka, předního ekonoma Tomáše Sedláčka, kardiologa Josefa Veselky a dalších.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE.
Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru