Kampaň se v poslední fázi propadá do totální negativity. Strašení se stalo pro řadu partají středobodem sebepropagace. Může to do jisté míry fungovat, jenže když se to přežene, může se to i vymstít. Ukažme to na dvou příkladech.

TOP 09 vytáhla agresivně proti ODS a pirátům, když ve volební reklamě tvářící se jako titulní stránka deníku Metro vykreslila "budoucnost", ve které jdou piráti do koalice s Andrejem Babišem a ODS odvádí Česko z Evropské unie.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • TOP 09 útočí na potenciální spojence z ODS.
  • Ukazuje to bídu pravice, která se nedokázala domluvit a jde si po krku.
  • Když se to s negativitou kampaně přežene, může to být nakonec problém spíš pro "útočníka".

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.

Týden v komentářích HN

Máte zájem o informace v širších souvislostech?

Zadejte Vaši e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr komentářů, které se během týdne objevily na stránkách Hospodářských novin. Těšit se můžete na komentáře Petra Honzejka, předního ekonoma Tomáše Sedláčka, kardiologa Josefa Veselky a dalších.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru