Pouhé přestěhování výrobní linky k přežití Avie v jejím "druhém životě" stačit nebude. Celý segment nákladních vozidel totiž v příštích deseti letech celosvětově čekají náročnější podmínky než ty, které svým nemalým dílem postupně zadělaly na zmíněnou klinickou smrt Avie v roce 2013.

Avia se stala jednou z obětí finanční krize. Ashok Leyland se totiž v jejím důsledku dostal do problémů s klesajícím odbytem i na domácím trhu a musel "zeštíhlovat", na což doplatila právě také Avia.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se