Nová evropská směrnice o platebních službách, označovaná zkratkou PSD2 (Payment Services Directive), otevřela byznysové příležitosti nejen technologickým start-upům, ale i zavedeným firmám. To může platit také pro pražskou IT společnost ComGate, která se za dvě desítky let stala největším tuzemským hráčem v oblasti platebních bran a platebních řešení pro on-line prodej.

Ředitel ComGate Jakub Ouhrabka vidí v PSD2 šanci posunout byznys i k placení kartami. "Vidíme příležitosti posunout se z on-line světa, kde dnes hlavně působíme, i do světa fyzických plateb, který je stále zhruba desetkrát větší," říká Ouhrabka. Příležitost pro ComGate také nastane, až velké prodejní řetězce začnou vydávat takzvané neasociační karty − tedy ty, které nejsou vázány na systémy Visa nebo Mastercard.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se