Toužíte po místě celosvětového marketingového ředitele v nějaké pěkné korporaci? Musíte se důkladně připravit na to, že s čím dál vyšší pozicí budete muset šířit čím dál obecnější fráze. Náplní vaší práce už nebudou denní úkoly s konkrétními výsledky, ale koordinace a vize.

Připravte si deset výrazů, které budete při dosažení nejvyšší mety automaticky používat při každé telekonferenci a přednášce. A všichni vám budou viset na rtech. Pokud zrovna nebudou spát.

Data. Mluvte o databázích jako o archeologickém nálezu. Data jsou zlatá žíla marketingu a diamant mezi nástroji. Když si po letech sbírání detailních údajů o zákaznících uvědomíte, že je máte, ale nikdo se v tom chaosu nevyzná, vysvětlete, že vás čeká precizní dlouhodobý proces zkvalitňování péče na základě pochopení potřeb zákazníků.

Diverzita. Na dostatečně vysoké pozici už vůbec nemusíte řešit profesionální otázky a fungování své divize. Místo toho ukročíte stranou a najdete si novou agendu, která nemá konkrétní vazbu na marketing.

Třeba prosazování diverzity ve firmě. Budete mluvit o různorodosti týmů, vzájemném respektu a otevřené atmosféře. Nezisková ocenění se jen posypou a vy můžete dál mluvit, mluvit a mluvit. Nemuset dodat nic konkrétního je osvobozující. A svoboda je nejvyšší hodnota. Vždyť jste si to nechali napsat ozdobným písmem na zeď kanceláře!

V článku se dále dozvíte

  • Které další výrazy budete při dosažení nejvyšší mety automaticky používat při každé telekonferenci a přednášce.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.

Týden v komentářích HN

Máte zájem o informace v širších souvislostech?

Zadejte Vaši e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr komentářů, které se během týdne objevily na stránkách Hospodářských novin. Těšit se můžete na komentáře Petra Honzejka, předního ekonoma Tomáše Sedláčka, kardiologa Josefa Veselky a dalších.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE.
Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru