Výrobce sportovního oblečení Adidas pokračuje v dobrých výsledcích z poslední doby. Německá značka ve druhém čtvrtletí meziročně zvýšila tržby o čtyři procenta na 5,26 miliardy eur (88,3 miliardy korun), rostly i marže a čistý zisk se meziročně zlepšil o pětinu − dosáhl 418 milionů eur (5,7 miliardy korun).

Firmě se dařilo zejména na klíčových rozvojových trzích v Číně a v USA, naopak stagnovaly evropské prodeje. Nedávno skončené mistrovství světa ve fotbale, jehož je Adidas tradičně jedním z hlavních partnerů, bylo jedním z hlavních tahounů růstu.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se