Ve Spojených státech jsou české výrobky vnímány jako stejně kvalitní v porovnání s německými, jen jsou o něco levnější, uvádí John Bruellman, prezident americké společnosti Sign-Zone. I to je jedním z důvodů, proč jeden z lídrů mezi dodavateli reklamních panelů, poutačů, stojanů a dalších propagačních materiálů v USA před pár týdny nakupoval v Česku.
Minnesotský Sign-Zone za nezveřejněnou sumu ovládl předního českého výrobce rámečků a dalších materiálů pro reklamu − firmu Jansen Display. Společný podnik bude mít tržby asi 100 milionů dolarů (přes dvě miliardy korun) a 600 zaměstnanců. V řadě věcí se mají oba výrobci doplňovat, ale dál budou působit jako samostatně fungující společnosti.
Co se dočtete dál
- V placené části se dozvíte další podrobnosti o obou společnostech i jejich dalších plánech.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Nově všechny články v audioverzi