Technologie zajímají Lukáše Frydrycha především v autech. Zakládá si na vysoké kvalitě zpracování a spolehlivosti. "Z toho důvodu preferuji německé výrobce a auta vždy volím v plné výbavě," líčí majitel společnosti Edox reality a dodává, že nejen při cestě do práce s oblibou využívá všechny vychytávky svého BMW 1 − head up display, tedy promítání údajů z palubní desky na čelní sklo, panoramatickou střechu, otevírání kufru nohou i kvalitní audio systém. "Vždy říkám, že u aut je to stejné jako v byznysu − platí, co zaplatíš, to dostaneš."
Technologie vnímá jako nedílnou součást moderního života, ale snaží se, aby jeho vlastní život ovlivňovaly co nejméně, a rád se vrací k tradičním předmětům: v jeho tašce proto nikdy nechybí sluneční brýle Ray-Ban 2 a papírový diář FranklinCovey 3 , na který osobně spoléhá už deset let.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 50 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111