V Netřebicích potřebují semafor, mateřská škola je patnáct metrů od silnice. Tuhle větu umístil před pár dny marketingový tým Andreje Babiše na jeho Facebook. Proč o tom píšu? Protože v téhle větě je zkondenzovaný důvod trvajícího úspěchu českého premiéra. Máme politickou i ústavní krizi, ale Babiš ví, že většina voličů je orientována na konkrétní záležitosti. A tak vyjede kamkoli (v tomhle případě do jižních Čech), poklábosí s místními, nechá se vyfotit na přechodu pro chodce a na Facebook umístí výše uvedenou větu. Výsledný dojem je ten, že zatímco ostatní politici řeší okolnosti výměny ministra kultury, jehož jméno stejně skoro nikdo nezná, on se zajímá o skutečné problémy lidí. Už jen tím si získává sympatie a prohlubuje vazbu voličů ke své osobě.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Týden v komentářích HN

Máte zájem o informace v širších souvislostech?

Zadejte Vaši e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr komentářů, které se během týdne objevily na stránkách Hospodářských novin. Těšit se můžete na komentáře Petra Honzejka, předního ekonoma Tomáše Sedláčka, kardiologa Josefa Veselky a dalších. Výběr pro vás připravuje šéfeditor iHNed.cz Jan Kubita.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru