Marketéři by neměli přestávat s hledáním nových způsobů, jak zviditelnit značku, tvrdí Australanka Jenni Romaniuková. Vede největší světové centrum pro výzkum marketingu značek Ehrenberg­-Bass Institute, sponzorované velkými firmami jako Coca-Cola nebo Facebook. Varuje ale před některými moderními trendy. Pokud firma v reklamě využívá influencery neboli internetové celebrity populární na sociálních sítích, podle marketingové expertky jen vyhazuje peníze. Společnostem radí, aby se místo toho snažily oslovovat nové zákazníky, kteří o značkách jejich produktů dosud neslyšeli.

Zbývá vám ještě 95 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se