Bůh pravděpodobně neexistuje, tak přestaňte mít strach a začněte si užívat život. Uplynulo deset let od doby, kdy v patnácti zemích po celém světě brázdily ulice měst autobusy s tímto či podobným sloganem. Šlo o ateistickou kampaň započatou v Londýně pod záštitou biologa a ateisty Richarda Dawkinse. Kampaň byla reakcí na reklamní ofenzivu jedné z britských křesťanských organizací vyzývající k víře v boha. Jde o dva opačné pohledy na svět, které bojují o duše lidí, které jsou dnes hluboce rozpolcené. Nejen na mladé lidi mezitím dopadá stín nihilismu, pochybují o smyslu vlastní existence, drolí se jim hodnoty, hroutí se pod neustálým tlakem na výkon, žijí více přítomností a často končí v depresích. Filozofie nabízí několik cest, jak z takového stínu vykročit.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Týden v komentářích HN
Máte zájem o informace v širších souvislostech?
Zadejte Vaši e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr komentářů, které se během týdne objevily na stránkách Hospodářských novin. Těšit se můžete na komentáře Petra Honzejka, předního ekonoma Tomáše Sedláčka, kardiologa Josefa Veselky a dalších. Výběr pro vás připravuje šéfeditor iHNed.cz Jan Kubita.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru
Komentáře ke článku