Hnutí ANO zvolilo pro krajské volby centrální heslo "Ukázaná platí". Je poněkud nesrozumitelné, většina lidí musela googlovat, co vlastně znamená, což je z hlediska marketingu, který byl dosud nejsilnější stránkou ANO, přinejmenším na pováženou. Dál to ale není o moc lepší. Komu se kryptický odkaz na karetní hru mariáš podaří rozluštit, zjistí, že kampaň Babišova hnutí má být založena na tom, že se "ukáže", co se povedlo v minulosti. A že to na voliče bude "platit". Jenže jak víme z historie, obrana pozic ve stylu "podívejte, jak jsme skvělí" v Česku příliš nefunguje. Obojí naznačuje, že to v ANO začíná zevnitř skřípat.

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Komentáře ke článku

Milan Weis 07.09.2020 20:40
No vida, pozitivní zpráva!
Newsletter

Týden v komentářích HN

Máte zájem o informace v širších souvislostech?

Zadejte Vaši e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr komentářů, které se během týdne objevily na stránkách Hospodářských novin. Těšit se můžete na komentáře Petra Honzejka, předního ekonoma Tomáše Sedláčka, kardiologa Josefa Veselky a dalších. Výběr pro vás připravuje šéfeditor iHNed.cz Jan Kubita.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru