Rozechvělá kamera, neuspořádaný zvuk, občas špatně srozumitelné proslovy, před kamerou se střídají mladí lidé, kteří působí jako soubor bizarních postav z básní J. H. Krchovského. Klip mladých komunistů počátkem září obletěl sociální sítě, sklidil posměch od jejich odpůrců a opovržení od milovníků moderní estetiky. Byl amatérský, pro někoho směšný. "Jenže splnil to, co měl. Ti lidé byli autentičtí, u každého z nich, když jste se na něj podíval, jste nepochyboval, že patří ke komunistům," vzdává hold snímku z dílny mladých členů KSČM marketingový expert Martin Hošek. Byl to přitom on, kdo na bizarní estetiku komsomolců upozornil "pražskou kavárnu", když na LinkedInu, kde pravidelně publikuje postřehy k probíhající volební kampani, sdílel jejich plakáty.

Hošek nikdy nepracoval pro politické strany, ale přiznává, že je to oblast, která jej coby profesionála z oboru fascinuje. Zkušenosti má hlavně z bankovnictví: několik let řídil digitální kampaně pro Air Bank, měl na starost propagaci v J&T Bance, aktuálně působí jako marketingový ředitel ve znovuobnoveném tradičním českém výrobci zubní hygieny Herbadent. Jeho příspěvky k volební tematice na LinkedInu si postupně získaly velkou pozornost, pravidelně se pod nimi objevují desítky komentářů a mají tisíce zobrazení.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se