Měl to být průlom v boji s dezinformacemi kolem covidu. Alespoň tak popsal v říjnu tehdejší ministr zdravotnictví Roman Prymula spolupráci se společností Semantic Visions. Česká firma měla mapovat mýty týkající se koronaviru na internetu a zároveň radit vládě, jak komunikovat s veřejností. Výsledkem je, že po čtyřech měsících firma končí. Smlouva o spolupráci vyprší v polovině února a nebude se prodlužovat.

"Nastal čas, abychom se z toho stáhli. Vláda na nás nedá, takže nemá smysl pokračovat," oznámil šéf společnosti František Vrabel v průběhu rozhovoru pro HN. Krátce po něm zamířil do Spojených států, kde ho o pomoc s dezinformacemi požádalo tamní ministerstvo zahraničí.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se