Hlavním sloganem dlouho očekávané kampaně na očkování bude "Udělejme tečku za koronavirem". Rozhodl o tom Úřad vlády. Nápad ve výběrovém řízení porazil další tři návrhy a vzešel z lednového hackatonu, který uspořádala iniciativa komunikačních agentur Cesta ven. Její odborná porota vybrala čtyři verze a nakonec prostřednictvím společnosti ARAs do vládního tendru přihlásila variantu s motivem tečky. Stoprocentním vlastníkem ARAs je Asociace komunikačních agentur (AKA).

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se