Uplynulý rok boje s koronakrizí ukázal, jak je (nejen) pro stát důležité disponovat nástroji pro digitalizaci komunikace s občany, které umožní zapojení co nejširších skupin obyvatel jednoduchým a uživatelsky přívětivým způsobem. Když se přitom před více než dvěma lety nedostatek takového nástroje začal ukazovat čím dál víc bolestně, přišla inspirace ze severských států. Tam je digitalizace veřejné správy samozřejmostí a klíčovou roli v ní sehrály banky. Právě banky totiž mají s přechodem na on-line komunikaci s klienty rozsáhlé zkušenosti a disponují prostředky pro to, aby mohly v tak komplexním systému úspěšně plnit svou roli. Nejnovější projekt elektronické bankovní identity, který vznikl ve spolupráci s největšími tuzemskými bankovními institucemi, se jeví být ukázkovým příkladem dobré praxe a energie namířené tím správným směrem.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Týden v komentářích HN
Máte zájem o informace v širších souvislostech?
Každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr komentářů, které se během týdne objevily v Hospodářských novinách. Těšit se můžete na texty Petra Honzejka, předního ekonoma Tomáše Sedláčka, kardiologa Josefa Veselky a dalších. Výběr pro vás připravuje Jan Kubita.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru