To může fungovat, shodli se experti, spatřivše jádro volební kampaně Okamurovy SPD. Má to být jakýsi putovní jarmark, na kterém se budou prodávat zaručeně české potraviny za mikroskopické ceny. Pozvánka na něj ze všeho nejvíc připomíná slevový leták ze supermarketu. Lze si z toho samozřejmě utahovat, že „nomen omen“, protože politika SPD je také vlastně low cost, ale při četbě volebních výsledků nám může rychle dojít humor. Tahle kampaň totiž brnká na správnou strunku u více lidí, než si myslíme. A zpětně odhaluje, jací – alespoň někteří – skutečně jsme. 

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se