Skupina PPF na domácí půdě ztratila málokterý významný „zápas“. Některé příležitosti sice nechala nevyužité, protože cena byla moc vysoká, další podnikatelské záměry jednoduše nevyšly, ale celkově je PPF v Česku velmi úspěšná. Už od 90. let. Ovládla například Českou pojišťovnu, televizi Nova, uměla hodně vytěžit z kolapsu Sazky, dokázala se stát nejdůležitějším hráčem v českých telekomunikacích a sílí i v dopravním strojírenství. Aktuálně útočí na tradiční českou banku, která je ale z velké části v rukou zahraničních akcionářů. Jenže těsně před rozhodující částí zápasu o ovládnutí Monety je PPF překvapivě nervózní.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se