Za Janečka sice vznikla ČT24 - úspěšná, sebevědomá a profesionální zpravodajská televize. Její sledovanost, často přesahující pět procent, je ve střední Evropě unikát. To ale není Janečkova zásluha. ČT24 vznikla na základě dohody s politiky, kteří chtěli být vidět. Hlavní díl na nečekaném úspěchu má energie tehdejších šéfů zpravodajství nejdřív Zdeňka Šámala a po něm Milana Fridricha.

A to je vlastně recept pro celou "pojanečkovskou" ČT. Potřebuje někoho, kdo má jasnou představu a hlavně je nabitý energií. Někoho, jako byla kdysi Barbora Tachecí na Radiožurnálu. Přes všechny její necitlivosti, hulvátství a přepjatosti, kterých se dopouštěla vůči zaměstnancům, dala ospalému Radiožurnálu šmrnc, z něhož stanice těží dodnes.

Zbývá vám ještě 60 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se