Signály máme. Snaha zlikvidovat pořad 168 hodin přesunem do neatraktivního času, útoky prezidenta Klause na Otázky Václava Moravce, nejapné poznámky na adresu Hyde Parku, že jde o zločinný pořad... to všechno vypadá jako příprava na přeformátování ČT v lokajskou televizi východoevropského typu.

Tvrdá, nezávislá, sebevědomá publicistika leží v žaludku politikům, jak se hezky říká, napříč politickým spektrem. Je to přirozená reakce. Když ale politici zajdou dál a pokusí se osekat jedovatou publicistiku, stanou se nepřáteli diváků. Vědomě poškozují produkt, za který diváci povinně platí. Je to zhruba totéž, jako by nám uložili zákonem povinnost kupovat každý měsíc dejme tomu 135 rohlíků, a zároveň nařídili sypat do nich piliny, aby nebyly k jídlu.

Zbývá vám ještě 50 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se