Ano, tak málo stačilo a byli jste hrdinové. Okolostojící od vás sice o krok ustoupili a zírali si na boty (protože co kdyby to někdo slyšel?), ale tajný obdiv se k vám nesl éterem. Vyjádřili jste to, co si i oni mysleli, ale vyslovit to se neodvážili. Vaše hrdinská sláva neměla dlouhého trvání – vydržela nanejvýš do příjezdu tramvaje – ale zato jste si jí mohli užívat třeba několikrát denně, na tramvajových zastávkách, ve frontách na potraviny, kdykoli si bylo nač stěžovat.

Pak udeřila "sametovka" a česká kotlinka o své hrdiny přišla. Zbyli jí jen ti historičtí – a i o jejich zásluhách drzouni čím dál víc pochybovali.

Hrdinové z lidu zanikli. Vesele nadávají dál, jen už je nikdo neposlouchá. Kdo by poslouchal cizí nadávky, když si dnes může beze strachu zanadávat sám? A to i elektronicky...

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Komentáře ke článku

Týden v komentářích HN

Máte zájem o informace v širších souvislostech?

Zadejte Vaši e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr komentářů, které se během týdne objevily na stránkách Hospodářských novin. Těšit se můžete na komentáře Petra Honzejka, předního ekonoma Tomáše Sedláčka, kardiologa Josefa Veselky a dalších. Výběr pro vás připravuje šéfeditor iHNed.cz Jan Kubita.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru