Nic proti Zuzaně Roithové, ale řekněme upřímně, jediným smyslem její prezidentské kandidatury je prokázat tvrzení v titulku. Lidovci se potřebují dostat zpět do sněmovny a musí být za každou cenu vidět. Prezidentská kampaň s časem v rádiu a televizi zdarma je pro ně darem z nebes.

Tím nemá být řečeno, že Zuzana Roithová je horší než kdokoli z dosud známých kandidátů. Naopak - její působení v české politice i v evropském parlamentu fajnšmekři oceňují. Jenže prezidenta nebudou volit oni, ale občané, pro které Roithová zřejmě není dost výraznou postavou, aby mohla pomýšlet na postup do druhého kola. Jejímu úspěchu moc nevěří ani sami lidovci - nedají jí na kampaň ani korunu. Také heslo ČLOVĚK, kterým ji kreativci z paláce Charitas vybavili, působí spíš jako demo než jako vážně míněná politická reklama.

Zatím jste si přečetli 50 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Týden v komentářích HN

Máte zájem o informace v širších souvislostech?

Zadejte Vaši e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr komentářů, které se během týdne objevily na stránkách Hospodářských novin. Těšit se můžete na komentáře Petra Honzejka, předního ekonoma Tomáše Sedláčka, kardiologa Josefa Veselky a dalších. Výběr pro vás připravuje šéfeditor iHNed.cz Jan Kubita.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru