Schválně, jestlipak víte, co se jí nejčastěji v Česku k štědrovečerní večeři? Nu ano, kapr! A víte, že ho nemusíte jen smažit? To koukáte, co? A jaképak jsou asi jeho kořeny?

Existuje nepochybně celá řada obskurních způsobů, jak házet peníze z okna, ovšem odpovědi na výše položené otázky za čtvrt miliardy z veřejných peněz patří v žebříčku pitomostí mezi ty velmi úspěšně umístěné.

Kampaň "Ryba domácí" běží již čtyři roky a zjevně bude ještě další tři roky pokračovat. Jde o kampaň nesmírně rafinovanou, protože, jak se dočteme na jejích stránkách (naposledy aktualizovaných před Vánocemi), označení "domácí" vytváří u spotřebitele vazbu k produktu, který je tzv. potřeba "mít doma".

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se